close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בין וילת נופש לצימר

מערכת שורשג אלול, תשעד29/08/2014

לבטח תהיתם מה ההבדל בין וילה בצפון לבין צימר...

תגיות:
וילה גליליי בצפת
צילום: יח"צ

דמיינו לכם נוף פסטורלי ויפהפה של הרים וגבעות ירוקים, של יערות ושיחים ניבטים אליכם ומושכים אתכם בהדרם, של נחלים ונהרות המשמיעים את קול פכפוך המים. דמיינו אתכם יושבים בנוחות ושואפים אוויר צח, מתמוגגים למראה אותו הנוף ונהנים משפע וכל טוב.

קשה להתנתק מתמונה אידילית שכזו ולצאת מנבכי הדמיון, אך אני שמחה לבשר לכם; לא רק שהחלום יכול להפוך למציאות אלא אף יותר מזה! וילות נופש בצפון עונות בדיוק להגדרות הנזכרות לעיל ומכילות יותר מכך, רוצים לדעת עוד? המשיכו לקרוא.

ביחס למדינתנו הקטנטונת, ה"צפון" מתפשט על לא מעט שטח כאשר גם הוא מחולק למחוזות; רמת הגולן, הגליל העליון, התחתון, המערבי, הרי הגלבוע ואצבע הגליל. המשותף לכל האזורים הללו הוא שלכל אחד מהם יש מוניטין של נוף מרהיב ביופיו לאורך כל עונות השנה. נוף אשר כל משפחה, זוג או קבוצת חברים הייתה רוצה לבלות מולו תוך התענגות על מעשה הבריאה.

וילות נופש בצפון ממש מאפשרות סיטואציה כזו בכך שהן פרושות על אזור הצפון לכל חלקיו ומשקיפות עליו. למעשה, וילות בצפון עונות על דרישה של רוב תמונות הנוף המרהיבות שאנחנו יכולים ועלולים להעלות על דעתנו.

חופשה מפנקת בשיתוף חברים:

אם חשבתם על חופשה זוגית מפנקת בשיתוף עם חברים, מסיבת סולידיות, אירועים שונים, אירוע משפחתי קטן או סתם נופש עם החבר'ה, מומלץ לכם בחום על וילות נופש בצפון להשכרה. וילות בצפון יספקו לכם חופשה מפנקת שלא סביר שאי פעם תשכחו. וילה לנופש בצפון מציעה לכם מגוון נרחב של אטרקציות והפתעות, כמו: חדרים מרווחים ומעוצבים, פלזמות ומקרן סרטים, בר, בריכות שחייה, שטח להכנת ברביקיו, חדרי ספא ומסאז' ועוד שלל חוויות! הדבר היחיד שעליכם לעשות הוא פשוט לבחור. היכן בצפון אתם מעוניינים להתמקם, מה בדיוק אתם רוצים שהוילה בצפון תכיל, את מי אתם רוצים להביא אתכם ובהתאם לכל הדרישות הללו לבחור את הוילה המתאימה לכם ביותר.

במקרה ואתם זוג המעוניין לחגוג עם חברים, מומלץ לכם לבחור בוילה רחבה מצוידת בבר ושטחי ברביקיו ובריכה. אם אתם מעוניינים לנפוש בתור משפחה כדאי לכם לבחור וילה עם בריכה, מערכת קולנוע ומיקום טוב שיאפשר לכם לצאת ולטייל בסביבה. הדבר המהנה בוילה בצפון הוא שאתם עומדים ברשות עצמכם, ללא הגבלת זמן והפרטיות מהווה נדבך מרכזי בחופשה שלכם. לא תתערבבו בהמון הנופשים אלא תוכלו לחוש את מסגרת הקבוצה איתה יצאתם לנופש.

לבטח תהיתם מה ההבדל בין וילה בצפון לבין צימר:

ההבדל העיקרי הוא שצימר הינו מקום יותר אינטימי המתאים בעיקר לזוגות בודדים שבאים לחפש שקט ושלווה מכל הרעש מסביב ולהיות אחד עם השנייה. לעומת זאת, וילה בצפון מיועדת לאכלס יותר אנשים, היא יותר רחבה ומרווחת ומתאימה לקבוצות.

הבדל נוסף הוא מגוון האטרקציות והפינוקים שיש לוילה בצפון להציע, בניגוד לצימר שמכיל אביזרים בסיסיים ללינה והכנת אוכל ותו לא. גם הצימרים היוקרתיים יותר יהיו לרוב פחות אטרקטיביים ולא יוכלו להכיל מספר רב של אנשים כמו שוילות נופש בצפון יוכלו.

למה כדאי לשכור וילה בצפון?

הוילות בצפון טומנות בחובן המון הפתעות ופינוקים שכבר נגמרות המילים מלתאר, פשוט תבחרו וילה התואמת את רצונותיכם ואת התקציב שאתם מוכנים להשקיע בנופש ובואו לחוות חופשה ייחודית שבה מצד אחד תרגישו בבית ומצד שני לא תרצו לחזור הביתה. וילה בצפון תספק לכם חוויה בלתי נשכחת כך שברגע תצאו רק תספרו את הימים לחופשה הבאה, והפעם לא תהססו במה לבחור. אז אם אתם מוכנים קצת להשקיע בעצמכם, תבחרו וילה בצפון, והאמינו לי, לא רק שלא תתחרטו אלא גם תודו לי.

הוסף תגובה
וילה גליליי בצפת
צילום: יח"צ
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה